Aburul ceaiului care asteapta cuminte sa-l savurez, ma-ncalzeste-n zilele acestea reci…Buzele mele simt arsura acestuia, dar cel putin, alunecand in jos, imi incalzeste drumul pana-n stomac, si cine stie, poate si inima daca am noroc! Ah, inima…inima imi e de piatra, cate-un fior ma mai incearca doar cateodata, si-n rest e ger ca afara in perioada aceasta de iarna, ca si cum ar fi – 10 grade-n suflet…

Cum ajungi la asemenea stari? Ce consum de “ substante nocive” am facut? Poate-am abuzat de aceasta substanta si acum traiesc cosmarul propriului meu vis!

In zilele senine, atunci, era cald, era bine…

Ce s-a intamplat, pe parcurs, stau si ma-ntreb mereu…

Auzisem o data o poveste, a unei fete care statea ascunsa-n padure, departe de ochii lumii. Toti sustineau in sus, si-n jos, ca a fost prinsa de-o vraja care-a trasnsformat-o intr-o « creatie » a padurii. A fost alungata de proprii ei demoni, fericirea i se transformase-n cosmar, totul era pierdut pentru ea, si se hotarase sa fuga. Simtise o singura data, fericirea deplina, momentul in care timpul se opreste, iar in jur, nimic nu mai conteaza. Iubise, o data, o singura data, cu o intensitate neimaginabila.. si nu stiu cum se facea ca baiatul pe care ea-l iubea, murise intr-o zi… Iar din momentul acela, ea nu a mai putut fi la fel…zambea de dragul lumii, dar intr-o zi nu mai suportase, lupta care o ducea-n interiorul ei…era prea grea…iar demonii trecutului o bantuiau mereu…si astfel fugise, fugise de tot ce cunoscuse pana atunci, de tot ce era, si in aceea padure se transformase intr-o piatra… Lumea sustine ca ajunsese intr-un stadiu in care nu mai stia de ea, iar inima i se transformase, si ca marturie ramase aceasta-n forma acelei pietre crepata-n mijlocul ei…

De frica sa nu ajung si eu in stadiul acela, mi-am mai preparat un ceai, sa mi se dezamorteasca caile inimii…

Stiu ca iubirea poate fi dureroasa uneori…toti trecem prin asta…important este sa nu uiti cat de frumos a fost, si cum atunci, in acel moment..ti-a dat aripi, iar din acel moment, nu ai mai fost la fel….caci asta face..schimba…iar schimbarea e mereu in bine ! Zambeste, elibereaza-te, alunga demonii din sufletul tau, respira…si lasa-ti inima sa simta din nou…

Lasă un răspuns

