Lumina din tine…

-„Unde eşti?! De ce nu-mi răspunzi?! Te rog, vino înapoi!”…

Din departare se aude sunetul degetelor atingând podeaua puţin mucegaită de-atâta umezeală şi un glas şoptind «  – Sunt aici ! »

«  De ce ai plecat ?! De ce m-ai părăsit ?! » Strigă cu disperare…

Imaginea începu să se clarifice şi apăruse, încet, această fiinţă gingaşă, cu ochii mari, şi-mi zâmbi « – De ce tot spui prostii?! Am fost mereu aici. …Ştii, de multa vreme am început să ascult acest ticăit, iar după un timp avusem aceasta ardoare de a găsi lăcaşul acestei încântătoare melodii; şi astfel, m-am aventurat, tot mai adânc, atât de adânc încât se făcuse întuneric…dar dintr-o data, s-a luminat…am ajuns acolo unde eram menită să fiu…în momentul acela am stat s-ascult lângă lumină, muzica pe care-o producea….şi nu ştiu cum, dar am pierdut noţiunea timpului şi am rămas acolo….Te rog, lasă-mă să mă-ntorc! Nu mă mai chinui! Eu…voi fi mereu acolo…. »

Zâmbi din nou şi-ncet se îndrepta spre căutarea luminii, călăuzindu-se dupa muzică …

«  – Dar, dar…ah…n-am reuşit să-ţi mai spun ce dorisem, că ai şi dispărut…sau, poate, poate eşti acolo…înauntru…în mine.. »

Inchide ochii şi ascultă muzica din inima ta..las-o sa te călăuzească ! Timpul trece şi de multe ori ţi se va părea ca nu te mai recunoşti, că tot ce era frumos în tine nu mai e…dar atunci este momentul în care trebuie să alegi să-nchizi ochii minţii şi să-i deschizi pe cei ai inimii, iar în momentul acela….te vei regăsi..în tine !

Este normal să ne mai rătăcim din când în când…este normal să ne schimbăm ;  toate întâmplările din viaţa noastră ne îndeamnă spre schimbare, ceea ce nu este un lucru neapărat rău…dar o parte din noi rămâne acolo «  lângă lumină, ascultând muzica » şi poate ni se pare că timpul le-a schimbat toate, însă nu uita că nu este nimic pierdut, totul rămâne acolo…în tine !

Lasă un răspuns

