Fericire…

…Încerc să văd tot ce e frumos în jur,

Să-mi fac viaţa fericită

Din lucruri mici ce apar…

Şi văd cum iarba creşte,

Copacul înverzeşte,

Fluturele cel alb se-nalţă-n văzduh.

Lumea pentru o clipă e-n sărbătoare

Atunci când soarele apare.

Simt aerul ce mă-nfăşoară

Şi mă duce într-o lume cu miresme colorate…

Totul e ca un vis.

Sau, poate visez din nou..

Ştii.. mi se-ntâmplă uneori,

Să văd lumea colorată

Nori de ciocolată…

Locul unde lumea-i fericită,

E chiar aici, în visul meu.

Dar, poate fi şi al tău..

Aşa că-nchide ochii şi pentru o clipă

Hai cu mine a zbura

În locul unde te-i bucura.

Căci îţi promit..nu e greu,

Să te găseşti şi tu cu mine-n visul meu!…

 

Lasă un răspuns

