Dacă…

…Dacă oamenii ar înţelege că indiferent de cine eşti şi ce nume ai…eşti doar un om sau o persoană…dacă ar înţelege faptul că unii ajung să aibă un nume pentru că au avut anumite calităţi pe care practica le-a transformat în fapte (realizări).. şi cam asta ar fi diferenţa dintre noi toţi…poate atunci, ar dispărea această vanitate  stupidă…

Un gând despre &8222;Dacă…&8221;

  1. daca oamenii si-ar gasi vocatia, daca nu am mai crede tot ce auzim si vedem, daca am gandi si am intelege, daca am iubi, daca oamenii nu ar mai fi intr-o competitie unul cu altul, daca ne-am ajuta reciproc si dezinteresat unii pe altii, daca ambitia si infumurarea s-ar transforma in modestie, daca am elimina vanitatea din noi, atunci ar fi mai putini de „daca” iar noi am trai frumos.

    Apreciază

Lasă un răspuns

