Povestioară …

Îţi mai aduci aminte dragul meu,

Îţi mai aduci aminte cum să speri,

Să crezi, să visezi, să zbori ?!

Nu-i aşa că te-ai pierdut

Pe-acest pământ de lut

Cu fiinţe ce credeai că sunt

Mai mult decât un suflet pierdut.

Nu ştiu de ce totul e aşa …

Cum poţi să mai visezi

În cine să mai crezi,

Când în jur sunt doar minciuni…

Suflete ..vise pierdute;

Cât aş mai vrea să ştiu cum e,

Cum e să simţi cu adevărat

Fericire, prietenie şi iubire.

Totu-i superficial.

Dar cine trebuie întrebat?!

Cine e vinovat?!

Nu suntem noi oare de condamnat?!

Că am creat, că am luat,

Că am minţit şi am furat

În loc să dăm, să visăm, să sperăm.

Nu mai avem nimic de făcut

Doar să visăm mai mult.

Să luptăm, să ne ridicăm

Să dăruim şi să ne bucurăm

Pentru fiecare lucru mic

Căci nu e lucru de nimic.

Nu uita să speri dragul meu,

Şi poate nu-ţi va mai fi aşa de greu!

 

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

