Ce e iubirea?…

Aveam un citat preferat referitor la aceasta..: “ Chiar daca as vorbi in limbi omenesti si ingeresti, si n-as avea dragoste, sunt o arama sunatoare sau un chimval zanganitor. Si chiar daca as avea darul prorociei si as cunoaste toate tainele si toata stiinta; chiar daca as avea toata credinta, asa incat sa mut si muntii, si n-as avea dragoste, nu sunt nimic. Si chiar daca mi-as imparti toata averea pentru hrana saracilor, chiar daca mi-as da trupul sa fie ars, si n-as avea dragoste, nu-mi foloseste la nimic. Dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate; dragostea nu pizmuieste; dragostea nu se lauda, nu se umfla de mandrie, nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se manie, nu se gandeste la rau, nu se bucura de nelegiuire, ci se bucura de adevar, acopera totul, crede totul, nadajduieste totul, sufera totul. Dragostea nu va pieri niciodata. Prorociile se vor sfarsi; limbile vor inceta; cunostinta va avea sfarsit. Caci cunoastem in parte si prorocim in parte; dar, cand va veni ce este desavarsit, acest „in parte” se va sfarsi. Cand eram copil, vorbeam ca un copil, simteam ca un copil, gandeam ca un copil; cand m-am facut om mare, am lepadat ce era copilaresc. Acum, vedem ca intr-o oglinda, in chip intunecos; dar atunci, vom vedea fata in fata. Acum, cunosc in parte; dar atunci, voi cunoaste deplin, asa cum am fost si eu cunoscut pe deplin. Acum, dar, raman acestea trei: credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.” (Corinteni 13)

Cred ca iubirea este ceva ce vine de undeva de sus…acea resursa care te face sa mergi mai departe.. Cand iubesti, darami ziduri..sari in prapastii si speri sa prinzi aripi pentru a putea zbura.

Cred ca iubirea e cel mai frumos sentiment pe care l-ai putea experimenta in aceasta viata.

Nu toti oamenii iubesc.. nu la fel.

A reusi sa iubesti o alta persoana neconditionat… e ceva extraordinar. Dar nu uitati..aceasta nu aduce mereu reciprocitate. Chiar si asa..lasati sentimentul sa va acapareze si imbratisati-l in toata-i spendoarea.

Eu am iubit si iubesc zilnic si-n continuare.. iubesc viata cu tot ce aduce..iubesc oamenii.. iubesc tot ce ma-nconjoara…chiar daca tot afirm ca „sunt alergica la sentimente”.

Am invatat sa iubesc pe cineva intr-o singura zi…o zi mi-a fost de ajuns pentru a-mi intra in suflet. Acum cativa ani mi-am cunoscut o matusa, pe care nu aveai cum sa nu o indragesti.: Cu ochii-i blanzi, glas dulce care imi spunea „prunc” si inima calda ca o zi frumoasa de vara… Ma bucur ca am avut sansa sa o cunosc..deoarece nu dupa mult timp a trecut in cealalta lume…

Iubirea nu tine cont de timp..de distanta…

Am invatat ca uneori sa iubesti nu e de ajuns pentru a ramane cu cineva.
Si, in acelasi timp am invatat ca persoana/persoanele respective raman mereu o parte din tine…oricat timp ar trece si nu exista zi in care sa nu iti aduci aminte de ele…
Iubirea ne schimba…

Posesivitatea, gelozia, egoismul nu au nimic de-a face cu iubirea. Aceasta e facuta sa fie lasata libera, sa zboare.
Sunt atatea cupluri care au relatii distructive… de o dependenta iesita din comun..si de celelalte „calitati” amintite mai sus… Nu e niciodata usor sa iesi dintr-o asemenea relatie..dar e necesar!
Va doresc sa iubiti macar o data in viata cu adevarat.. si sa nu va fie frica sa va asumati riscuri..de cele mai multe ori un pas mic..face toata diferenta!…

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

