Bucket list…

Viaţa e un dar imens, dar fragil.
Cred că avem impresia că suntem intangibili şi că anumite lucruri nu ni se pot întâmpla nouă, personal.
Am pierdut o persoană dragă mie anul acesta…şi a fost un şoc. E ciudat cum acum suntem şi în secunda următoare am dispărut.
Ideea e că această viaţă e doar o tranziţie spre altceva. Dar, atâta timp cât ne e dat să fim aici, pe pământ eu zic să trăim, şi să o facem bine.
Mi-am structurat o listă mai nou..cu lucrurile pe care mi-ar plăcea să le fac atâta timp cât trăiesc…încă e la început..o să mai adaug pe parcurs câte ceva…
Te ajută oarecum să îţi aduci aminte de lucrurile pe care ţi le doreşti dar tot le amâni… Azi e momentul să faci tot ce e important şi vrei..acum!
Viaţa e scurtă!
Trăieşte-o…şi fă-o frumos!

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

