„Ieri” sau „Azi”?!

Se spune ca toate inceputurile sunt frumoase. Sa nu uitam ca un inceput inseamna azi, acum, aici, prezent. Ieri e deja doar o alta zi, un trecut.
Ne inselam singuri. Ne cream asteptari. Avem un tipar care nu corespunde aproape niciodata cu realitatea.
Suntem fiinte unice fiecare..reactionam unic, gandim unic, simtim unic, ne comportam intr-un anumit fel propriu.
S-au inchis multe “carti” in ultima perioada. Am observant cum fiecare-si arunca “ieri-ul” pentru un “azi” care e mai interesant doar pentru ca e “azi”.
Eu am cateva “ieri-uri” pe care le-am abandonat din motive diverse. Cand nu e un “ieri” care sa simt ca ma doreste, plec, il inchid, il las sa fie fericit.
Mereu mi-am imaginat ca daca e sa fie cu adevarat ce trebuie “ieri-ul” se va transforma in “azi”, intr-un prezent continuu. Ca va veni si vom face un “azi”. N-a fost sa fie.
Uneori ma mai loveste optimismul si astept si visez. Dar, revin rapid la realitate.
Va doresc ca paginile albe pe care le aveti in fata voastra sa se umple de un prezent plin de aventura si povesti reale, oameni reali, sentimente reale..nu de mana a doua.
Inchide “cartile” si haide sa-ncepem din nou!

4284b7cb82d762194aa0681e55adad52

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

