Cuvinte pentru tine – „Memoria sufletului meu”

Încă mă gândesc cum ar fi
Dacă aproape te-aș simți
Oare m-ai iubi?!

Încă-mi amintesc
Când îmi ziceai
Că aproape vrei să mă ai
Oare mă mințeai?!

Vis frumos și curajos
Ce e înăuntrul sufletului meu
Doar el știe cât îi e de greu
Să rămână viu mereu.

Câteodată mai visez
Că la ușă stai și bați
Dar deodată mă trezesc
Și atunci încet dispari.

Viața e în mâna ta
Dragul meu, nu în mâna altuia
Așa că ridică-te și luptă
Să ai ce vrei în ea.

Viața-i ca un film de scurt metraj
Trece-n grabă de o lași
Prinde doar ce-i important
Că tot ce știu eu
E că n-ai să trăiești mereu.

Înc-o clipă de suspine
Căci timpul ce-a fost
A trecut și nu mai vine.

Trăiește viața în prezent
Căci ai fost destul absent,
Și cu tine ce-o mai fi,
Om vedea de vom trăi.

Lasă un răspuns

