De ziua mea…

De ziua mea vreau.. ca cineva sa ma scoata din orasul acesta si sa ma duca sa vad un loc in care n-am mai fost.
Vreau sa simt emotia necunoscutului.
Vreau sa-mi intalnesc trecutul, sa-l salut, sa-l intreb cum mai e, sa ii cer iertare, sa ma impac cu ideea ca e un trecut si sa fim din nou prieteni, cel putin de ziua mea…
Vreau sa mi se lumineze ochii asa cum o faceau cand il vedeam.
Vreau sa fiu tinuta de mana.
Vreau sa zbor.
Vreau sa ma dau cu bicicleta.
Vreau sa rad.
Vreau sa iert.
Vreau sa fac poze, multe.
Vreau sa gust tot ce e bun.
Vreau sa dansez.
Vreau sa iubesc.
Vreau sa vad apusul.
Vreau sa apreciez.
Vreau sa ma bucur de fiecare secunda.
Toate astea le vreau..de ziua mea..cel putin de ziua mea!

1453214_659315147441903_1640406730_n.jpg

 

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

