In visul meu…

Zilele racoroase in care stropii de ploaie imi canta o serenada la geam imi transmit o stare mai aparte.
Vreau sa ma trezesc cu privirea ta. Zambetul tau sa fie cel care sa ma salute de „buna dimineata”, sa imi aduci mic dejunul in pat, sa stam, sa radem, sa povestim despre tot si nimic in acelasi timp. Sa-ti simt respiratia, fiecare bataie a inimii. Sa domine armonia si iubirea. Sa vorbim si cand nu spunem nici unul nimic.
Vreau sa-ti strecor in buzunar o ciocolata pentru ca atunci cand o vei gasi, sa stii ca te iubesc si sa-ti indulceasca ziua. Sa te faca sa zambesti.
Vreau ca singurele jocuri care sa le mai faci sa fie acelea ale mainilor mele dansand cu ale tale.
Vreau ca ochii tai sa vada dincolo de ai mei.
Lucrurile simple sunt tot ceea ce imi doresc.
Doi oameni maturi, jucandu-se ca doi copii, intr-un joc in care amandoi pierd sau castiga. Daruind, primesti.
M-am saturat de jocuri, m-am saturat de superficialitate, m-am saturat de oameni care nu stiu ce vor, m-am saturat de minciuni, m-am saturat sa investesc sentimente doar pentru a le pierde dupa aceea. Tu stii toate astea. Zambesti, ma saruti usor pe pleoape si ma tii strans in brate.
Habar nu am unde esti, dar te-astept sa ne bucuram impreuna sufletele.
Un drum in doi care sa nu se termine, in care sa gasiti tot ceea ce va doriti, de asta sa aveti parte, cititorilor.

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

