Sentimente-n ceata (Memoria sufletului meu)

Totul pentru tine-i ca un sport extrem,

Ma simt ca coarda de elastic

De care te agati, ca apoi sa sari

Dar in zborul tau in jos

Incet dispari…

Se pare ca adrenalina

E tot ce vrei sa simti;

Se pare ca morfina

Te-ajuta sa te minti

Ca mai e ceva omenesc in tine,

Si te trezesti putin,

Dar refuzi sa mai simti

Si te minti,

Ca asa e mai bine…

Eu, stii..

Cand ai venit, am crezut ca visul urat se va termina,

Si acum, mai pot doar spera

Ca voi ramane o amintire

In inima ta, undeva.

Caci sa ma gandesc ca totul a fost o minciuna

Nu e ceva ce eu pot suporta,

Si, dragul meu, eu stiu

Ca esti un om bun, acolo, undeva.

E timpul sa ma eliberez

Nu mai franez,

Iau viata asa cum e ea

Si cu centura pusa,

Ma-ndrept spre necunoscut.

.Image

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

