Note to self…

Salut! Cum mai esti, tu?! A trecut ceva timp de cand nu ne-am intalnit, de cand nu am mai stat impreuna sa ne impartasim gandurile. Trec zilele una dupa alta ca nebune, am alergat atat incat am obosit si m-am asezat sa ma odihnesc. Trenule, mai treci de cateva ori prin gara mea, eu momentan nu te mai alerg, acum astept sau poate nici macar asta nu o mai fac.

Spune-mi, ce-ti lipseste?! Ce te macina?! Ce te bucura?!

Cat timp iti aloci sa faci ceea ce iti place?!

Oamenii..fiinte incredibile.. care stiu foarte bine cum sa vina si sa plece din gara daca trenul e cel potrivit pentru acestia.

Tu, in ce gara astepti?!

Pentru ca in timp ce tu faci acest lucru, viata trece pe langa tine. Secundele nu se mai intorc.

Calculeaza-ti timpul cum trebuie, inconjoara-te de oameni care sa aduca un aport pozitiv vietii tale. Nu-ti mai pierde timpul cu oricine, nu mai pierde timpul cu orice. Trezirea! Traieste! Traieste ..frumos!

Vrei sa stii un secret?! Esti o fiinta minunata care are capacitatea sa se transforme exact in ceea ce vrea si in ceea ce crede. Dezvolta-ti viziunea. Iesi din zona de confort.  Nimeni nu o sa faca absolut nimic in locul tau. Tu esti cel care isi scrie povestea… fie ca e intr-o gara, un tren, o masina sau sub cerul liber pe plaja..e alegerea ta!

Life is full of choices. Make a good one!

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

