Spune-i…

Tot ce-mi aduc aminte e zâmbetul tău și lumina care o emanai în jur.

Simțeam că te cunosc de-o veșnicie. Ca și cum în altă viață am fi fost tot împreună și nu ne-a ajuns, așa că ne-am întâlnit și aici ca să continuăm la infinit.

Căldura, care nu cred că venea de la temperatura de afară, era încântătoare.

Zilele treceau ca nebunele, dar tu, erai tot acolo, ținându-mă de mână. Eram debusolată. Nu întelegeam cum puteai. Eram obișnuită ca toți să o lase. Să continue alt drum.

Trăiam în bula mea.. și cumva.. ai reușit să ajungi acolo fără să o spargi. Ai ajutat să intensifici culorile. Să o faci mai rezistentă.

Încet, m-ai făcut să am încredere. Încredere că poveștile nu trebuie să se repete la nesfârșit.

Că aparențele nu înșeală chiar tot timpul. Că limpezimea ochilor duc spre un suflet la fel de curat.

Și, te iubesc pentru răbdarea pe care o ai cu mine…

Pentru bunătatea ta..

Pentru pasiunea care o pui în ceea ce faci,

Pentru raza de lumină care o ai în jur,

Pentru grija ta,

Pentru că-mi înțelegi nebuniile și fricile…

Pentru că înțelegi că mă lupt cu demonii mei zi de zi…

Pentru că-mi oferi brațul tău puternic când am nevoie,

Pentru că mă lași să mă ascund cu tine când viața e prea crudă…

Pentru că alegi să-mi oferi cel mai de preț cadou și anume timpul tău..

Te iubesc pentru că mă faci să simt că mă iubești.

Cititorule, tu, ce/ pe cine iubești?! Ce/Cine e important pentru tine?! Și mai ales, de ce?!

Ia-ți timp și împărtășește-i gândurile tale.

Oamenii nu știu lucrurile exact ..până când nu le spui…

Permite-ți  să scapi de frică.

Zi cu zâmbete! Ba nu, viață cu zâmbete, îți doresc, cititorule.

Image

3 gânduri despre &8222;Spune-i…&8221;

    • 🙂 Mersi frumos. Ne luptăm toți zilnic cu demonii din noi. Câteodată câștigă unii, alteori ceilalți.
      Îți trimit gânduri bune și mersi că-mi citești articolele și oferi și un feedback.
      Asta e cheia..să se regăsească oamenii în ceea ce așteri pe ”foaie”.
      Zi bună!

      Apreciază

      • Cred că e destul de important pentru cei care scriu să primească un feed-back, fie el bun sau rău, ajută.
        Consider că tu ai doar bune. 🙂 Mie cel puțin îmi place să „te citesc” that’s why I follow your blog.
        Numai gânduri bune, și așteptăm scrieri noi. Baftă.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

