Aștept „Povestea Ta”…

Dacă mă citești, știi că scriu despre emoții, sentimente, lecții de viață.

Ce vreau de la tine?!

Vreau să te citesc și eu.

Am asistat la multe discuții despre ce înseamnă o relație, căsnicie; despre tot ce poți experimenta într-o viață și cele mai multe nu au un aer neapărat optimist. Se poate și altfel?! Fie că ai 20 de ani, 30, 40 sau 50…oricine poate fi un element de inspirație și învățare.

Care e povestea ta?!

Dacă dorești să mi-o împărtășești, trimite-mi un e-mail pe adresa: paula_1990_15@yahoo.com, să învățăm împreună anumite lucruri, să o vadă și alții.

Te aștept.

ff752c99e48e4043dc117d9ca8bc3286

Autor: zPaula

Love is my religion

4 gânduri despre „Aștept „Povestea Ta”…”

    1. Multumesc mult!
      Important este ca..acele sentimente sa nu defineasca toata povestea vietii tale. 🙂
      Tu, ai puterea sa schimbi si sa iti asterni viata asa cum doresti. Desigur, anumite lucruri nu tin de controlul nostru personal, dar tine de noi modul in care le vedem si cum le lasam sa ne afecteze!
      Zile fericite!

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

