Așteaptă…

Aștepți momentul potrivit.

Aștepți persoana potrivită.

Aștepți să se rezolve lucrurile de la sine.

Aștepți cuiva să-i pese.

Aștepți să fie totul bine.

Aștepți persoana iubită..

Aștepți să faceți un drum împreună..

Aștepți să vezi..

Aștepți să se-ntâmple;

Nu știu dacă e “boala culturii noastre” sau se regăsește în toate, dar vă pot spune  că femeile așteaptă. Mult și bine..și, da..de cele mai multe ori degeaba. Așteaptă în timp ce cei pe care-i așteaptă își trăiesc visurile, viețile.

Îmi spunea un prieten ca iubirea romantică e un concept american și să mă deștept. Să nu mai visez.

Dacă am analiza situația, dacă am lua toate datele istorice, războaiele, muzica, poeziile, picturile, dacă am vedea câte au fost scrise și făcute “în numele iubirii”, am sta și ne-am întreba cum?!

Cum poate un sentiment să îți abolească toată gândirea și să-ți cuprindă toate simțământurile și să te facă să …aștepți?!

Tu, aștepti?!

Ce mai aștepți?!

Trăiește-ți visurile..căci timpul tău nu așteaptă!

love-time

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

