„Chestii” primordiale…

N-am mai scris de mult..

Se pare că am avut o perioadă cu un blocaj..sau mai multe în toate ariile.

De la viața personală la cea profesională a fost o perioadă de..gândire. Un atribut specific mie, de altfel.

S-au întâmplat anumite lucruri, s-au așezat altele, s-au terminat unele.

A murit un stâlp al esenței mele. Bunicul s-a stins din viață săptămâna trecută. Într-un fel mă așteptasem dar nu cred că poți vreodată să preconizezi amalgamul de sentimente care te cuprinde. Transa din următoarele zile, amestecul de sentimente a fost de la sine explicabil. Nu știu cât de bine înțelege fiecare viața și ce crede lumea că se-ntâmplă după moarte..dar eu vreau să mă gândesc că există ceva divin, un loc cu pace, liniște în momentul de trecere spre neființă. O continuare într-un alt fel de realitate, într-un alt fel de spațiu.

Ceea ce se-ntâmplă după..pentru cei care rămân și între ei..eh, acolo e deja altă poveste.

Eu am crescut invățând să apreciez omul, valoarea, frumusețea, relațiile, iubirea…nu banii, concurența, lăcomia. Doare când vezi câtă răutate poate să existe în anumite persoane și cum nu le ajunge niciodată nimic. Desigur, suntem oameni..toți aspiram la “mai mult”…dar, cititorule, citește printre rânduri..vezi ce înseamnă acel mai mult, când, unde și cu cine. Ține cont de ceea ce e cu adevărat important în viață aceasta care e atâta de imprevizibilă și de scurtă. Apreciază fiecare secundă pentru că e un dar. Ai grijă cu cine-ți petreci timpul și cui îi acorzi atenția și iubirea ta.

Încearcă să trăiești frumos și să conștientizezi importanța, sensul adevărat al vieții.

Ce contează pentru tine?!

Cine contează pentru tine?!

Răspunde-ți la întrebări și spune-le..fă ceva în privința asta, azi! Nu mâine, nu poimâine.

Hai, fugi.

Cere-ți scuze!

Sună-ți persoana iubită!

Oferă o vorbă caldă!

Îmbrățișează, zâmbește din toată inima!

Trasează linii, fă-ți planul și treci la fapte!

Un om foarte drag mie….avea și probabil mai are.. o vorbă..”what goes around, comes around”…ai grijă ce răspândești…universul “nu doarme”.

Trezirea, trăiește!

Bunicule, am să te regăsesc în fiecare noapte printre stelele de care ne tot povesteai când eram copii..

Cu bine…

images

5 gânduri despre &8222;„Chestii” primordiale…&8221;

  1. Hey Paula…,

    Nu am stiut ca bunicul tau a plecat dintre noi… 😦 sincere condoleante.

    „Life is not the way it’s supposed to be.
    It’s the way it is.
    The way you cope with it is what makes the difference.”

    Ce sau cine conteaza pentru noi de multe ori nu are de aface cu aspiratiile noastre, probabil ca daca am incerca sa lasam o amprenta mai vizibila in lumea in care traim ne-am da seama mai repede de lucrurile care cu adevarat au valoare, valoarea insasi fiind relativa…

    Viata nu este „platonica”… 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Parca eu eram cea platonica, nu?! 🙂
      Mersi , Ovi!
      Pierdem oameni in traseul acesta al nostru. Fie ca se distanteaza, fie ca drumurile noastre nu mai au un sens comun, fie ca mor. Niciodata nu este usor. Dar este „the circle of life”..un lucru cu care m-am obisnuit..cu care am facut pace oarecum..chiar daca nu este usor.

      Apreciază

Lasă un răspuns

