Is it real…this thing?!

Ti-am citit gandurile.. Imi spuneai ca iti este dor, ca esti nebun, ca ma iubesti. Mai iti amintesti? Iti amintesti cum uitam de secunde? Cum timpul se scurgea intr-un ritm ametitor..de bine?! Cum ma-mbratisai cu fiecare cuvant? Cum zambeam din fiecare por? Cum eram conectati? Legati? Ai crezut ca are sa nu se sfarseasca niciodata, asa-i?!

Si eu…

Dar viata e imprevizibila si lucrurile se schimba. Noi ne schimbam. Ne modificam functiile si caile sufletului.

Mana ta pe chipul meu…

Zambetul tau…

Nebunia ta…

Pasiunea ta…

Timpul tau…

Fericirea…

Ameteala..

Schimbarea….

Imi e dor…

De mine.

Oamenii au tendinta de a nu vedea ce au in fata…pentru ca e prea aproape de ei..si dupa ce fac doi pasi in spate e prea tarziu. Tu ce faci?! Prinde bine si tine ce ai langa tine..Stiu, ti se pare ca e al tau si nu mai e nevoie sa faci nici un efort..ca totul ti se cuvine..nu e asa. Trezeste-te si apreciaza oamenii din jurul tau, din viata ta, din sufletul tau.

Baby, when you sleep, will it be with me?!

Asculta-mi ticaitul..si simte ce simt…

b0291e1e9ed8993f6b6c00b6a9a88268

2 gânduri despre &8222;Is it real…this thing?!&8221;

Lasă un răspuns

