Who’s wrong, who’s right?!

Ia-mi tot.

Tot trecutul

Și prezentul.

Înfășoară-le în alb.

Aruncă-le în lacul..

Visat împreună.

Închide ușa casei mici

Din pădurile cu brazi viteji.

Stinge-mi toate trăirile.

Ajută-mă să uit de tine.

Nu te mai vreau.

Nu te mai vreau.

Nu te mai vreau.

Nu mai cred în iubire.

Nu mai cred în promisiuni.

Nu mai cred în oameni.

Nu mai pot.

Ia-mi toate sentimentele

Și transformă-mă într-o ființă amorfă.

Aruncă-mă în vid.

Lasă-mă acolo.

Să cad..

Și-n drumul meu spre infinit..

Uită-mă.

Promisiuni deșarte.

Sentimente neîmpărtășite.

Ani investiți.

Mă-ntorc la rădăcini..

Sunt adânc înfipte..

Scoate-le..

Arde-le..

Uită.

 

7e47461bb16ecab776c00d114673824b

 

 

 

Autor: zPaula

Love is my religion

Lasă un răspuns

